دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

پرنسس من داره یک سالش میشه

1395/4/12 11:18
نویسنده : مامان خدیجه
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل من پرنسس مامان این مدت نتونستم بیام اینجا بخاطر شیطنت خودت ویکم سرکارم درگیری دارم فدای خوشگلیهات الان اومدم باچندتا عکس وتوضیحاتش

عقیقه پرنسس مامان وبابا که تومسجد همت برگزارشدکشتن ببعی وتعجب دخملی

رفتن عروسی خانوم حامدی هتل پارمیدا شاهرود

جنگل النگدره عمه نرگس جون

النگدره فاطمه جون هنوزخوابهههههههههههههه

مادرجون زهرا وبابایی النگدره 

فرنی خوردن توسط خودت ووارونه کردن ظرف فرنی

گل غلطان دخترکم

 

گل غلطلان 

شیطونک مامان بعدازخرابکاری

این عکس برای شیشه های کوچولو که تو بااونا اب میخوری گذاشتم

دست جمعی رفتیم مسجد گوشکو وتو ازمنبرم بالا رفتی 

بعدازاومدن  ازمسجددخترم خیلی خسته بودفدای خواب نازت

عاشق دستشویی رفتنی تا چشم مارا دورمیبینی پیش بسوی دستشویی

موهات کوتاه کردم

یه روز بهت گفتم فاطمه میخوام ازت عکس بگیرم یکم بخند واین 3مرحله خنده شما

ساعت دوازده شب دوش بابایی انگارنه انگارکه شب بگیربخواب خانوم خوشگله

پرنسس مامان ودخترعمو جونش

فروزان جونی وطهورا جونی بافاطمه شیطون

 

عمادجانم اضافه شد همه درگیر ساکت کردن دخترعموی فاطمه مهرسانا

فدای پاکی وصفای شماها کوچولوهای ناز

وکاربجایی میرسه که پسرخاله علی حسین اقا دست به کار میشه برای ساکت کردن مهرسانا وتیپ عماد

توپ بازی تو خونه عموجون

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

نسیم
16 تیر 95 11:36
زنده باشی عزیزم. ماشاا... دیگه خانومی شدی