دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

اری امروز است

1395/4/17 8:2
نویسنده : مامان خدیجه
157 بازدید
اشتراک گذاری

نیما یوشیج درجشن یکسالگی فرزندش نوشت: پسرم یک بهار، یک تابستان، یک پائیز و یک زمستان را دیدی ازاین پس همه چیز جهان تکراری است جز مهربانی *

ری امروز است

 

همان روزی که وعده داشتیم

روزی که قرار بود بیایی و همه داشته ها و نداشته هایم شوی

روزی که آمدی و زندگی را معنا بخشیدی

زاد روزت مبارک گلِ ِ قشنگ ِ زندگی ِ من

1 سال گذشت از روزی که مادر شدم

از روزی که تو مادرم کردی

 

یکسالگی بابلسر بودیم روز عیدفطر باخاله فاطی وننه عکسات میزارم

وزنت9.250

قد75

دورسرت فکرکنم47یادم نیست باید پروندت ببینممممممممممممم خوشگل مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم
19 تیر 95 14:37
مبارک باشههه. ایشالا 120 ساله شی کوچولوووو