دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

توهمیشه بمان ومرامامان صداکن

1395/4/23 12:30
نویسنده : مامان خدیجه
161 بازدید
اشتراک گذاری

 

مهربان خدای من،  شکرت که مرا در بهترین و مناسبترین زمان مادر کردی

وقتی که جوانم و سر زنده و می توانم در تمام هیجانات جسمی و شیطنتهای کودکانه دخترم شریک او باشم و کم نیارم، با او بدوم ، بپرم و جیغ بکشم و خسته نشم.

زمانی که قدرت اون رو دارم که کم بخوابم یا دیر بخوابم و حتی در آشفتگی های خواب های شبانش در کنار او باشم.

وقتی که حال و حوصله بازی و آموزش و سرگرمی های هوشمندانه رو دارم و در حقش دریغ نکنم.

وقتی که صبورم و می توانم تمام مهارت های یه زندگی مستقل رو بهش یاد بدم و جا نزنم و ناامید نشم.

زمانی که قادرم بر سختی های زندگی ( کار و درس) غلبه کنم و اونها رو به دخترکم تحمیل نکنم و از تفریح و بازی با او کم نکنم

 

                                                   بارالها: شکرت

                        عزیز دوست داشتنی ام

                  تو فقط بخند تا من شادترین باشم 

پسندها (2)

نظرات (1)

نسیم
2 مرداد 95 11:11
موفق باشییییی