دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

دلیرک من باعکسهای قشنگش

1396/2/2 10:33
نویسنده : مامان خدیجه
242 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جونی ومهد وروستای مهدش عاشق تاب بازی وجدیدا میگه عباسی برم

فاطمه جون درنجف مهر95فدات بشم کربلایی کوچولو

گهواره علی اصغر مقام ضرت علی اصغرکربلا95

فاطمه جونی وفرودگاه بغداد واتیش سوزاندنش خیلی شیطنت کردی خیلییییییییییییی

تولدیکسالگی وبابلسر که بابایی برات کیک گرفت

 

فروزان جون وفاطمه جونی مشهد پارک ملت

 

بقیه عکسهام مربوط به شب چله ومشهد رفتن که بافروزان جونی تو پارک ملتی یه عکستم مربوط به حارس کربلا نشون میده که شجاعی دخترک شجاع من

اولین برف بازی ولمس برف توسط دستهای کوچولوت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم
3 اردیبهشت 96 12:16
آخییی عزززیزم ماشاا چه بزرگ شدیییی