دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

دخترکم روزت مبارک

1396/5/2 10:31
نویسنده : مامان خدیجه
430 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

دردانه ی زیبایم

عزیز تر از جانم

پاره ی تنم

دوستت دارم

... 

صدای دلنوازت را

نگاههای معصومانه ات را

شیطنت های کودکانه ات را

اشک های بی کینه ات را

دل پاک و مهربانت را  

همه را دوست دارم

می دانی...

تو مژدگانی همه ی مهربانی های عالمی

تو بهترین همدم و مونس

و

 با محبت ترین پرستار عالمی

تو ارزنده ترین هدیه ی خدا بر روی زمینی

و

در یک کلام

تو رحمت کاملی

تو را با همه ی وجود دوست می دارم

دخترم

همیشه

 خوب باش و خوب بمان

روزت مبارک

 

 میلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر بر تمام دختران عفیف ایران مبارک باد


این لباس دایی ناصر وعمه راضیه برات ازمشهد اوردن انقدر ذوق کردی پوشیدی وبه خودت میگی عروس شدم واقعا عروسی قشنگم

کیک تولد دوسالگیت بقیه عکسها را میزارم خانومم

توراه گرگان رفتیم مجن باغ دوست اقاجون

فرح اباد ساری وشیطنت تو از اب بیرون نمیومدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم
7 مرداد 96 10:25
عززززیزم