دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

ازپوشک گرفتن

1396/5/23 11:11
نویسنده : مامان خدیجه
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگل زیبای من دوسالت شده خانوم شدی تمام جملاتت داره کامل میشه ومعنی حرفام میفهمی دوست داری تو کارهای خونه کمکم کنی و ذوق میکنی وقتی یه کارانجام میدی با دوستهای بابایی رفتیم بابلسر یه دختر کوچولو به اسم فریماه داشتن سه ماه ازتو بزرگتر بود داشتن ازپوشک میگرفتنش و توهم این قضیه رادنبال میکردی هروقت فریماه میبردن دستشویی توهم باگریه میگفتی منم جیش دارم واین باعث شد بعدازبرگشتن عزمم جزم کردم برای گرفتنت از پوشک بعداز هربارجیش کردن کلی دست وجیغ وهورا از طرف من وبابایی وکلی جایزه خداراشکر امروز یک هفته است که ازپوشک گرفتمت راحت میری توالت مگراینکه سرگرم بازی باشی جیشت نگه میداری راستی از پستونک خوردنم گرفتمت تویی که پستونک موقع خواب فقط میخوردی دیگه بهت ندادم توهم راحت باهاش کنار اومدی فدای دخترم بشم که داره روز به روز بزرگتر میشه عکسات در اسرع وقت میزارم دوستت دارم نازدونه

پسندها (1)

نظرات (1)

نسیم
25 مرداد 96 11:58
به بههههه مبارکهههه دیگه خانومی شده برای خودش. زنده باشه