دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

هفته 22

1393/12/9 10:36
نویسنده : مامان خدیجه
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل ناناز خودم

خوبي گل من

قربون اون دست و پاي كوچولوت برم كه لگد زدنات زياد شده و من به وضوح حسش ميكنم

الانم كه دارم اين مطلب رو مينويسم فكر كنم تازه از خواب ناز بيدار شدي و تكوني به خودت دادي

در ضمن خيلي لوس و بابايي هستي

همين كه صداي بابات رو ميشنوي فورا تكوني به خودت ميدي الهي من قربونت برمشکلک های شباهنگShabahang

ميخوام از اتفاقات اخير بگم برات

رفتم دکتر دکتروزنم کرد وگفت یک کیلو ونیم وزنم کم شده من گفتم اخه شکمم بزرگ شده واونم بامهربونی گفت بچه درحال رشد وازبدن تو تغذیه میکنه وتو را به یک کرم تشبیه کرد منم ناراحت شدم عیب نداره مامانی فدات بشه تو بخور بزرگ شو صدای  http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك هاشنیدم بهترین اهنگ دنیا دوستت دارم مامانی

این هفته رفتی داخل22هفتگی مبارکت باشه گل بانو خاله فاطی برات داره سرویس خواب میدوزه وکلی ذوق میکنه فدای تو بشم مامانی من وبابایی منتظریم تو تیر بیای بغلمون 

مواظب خودت باش دختر درددونه علیhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

 

پسندها (2)

نظرات (5)

الهه
9 اسفند 93 10:48
سلام عزیزم با عکسای تولد 5سالگی شایان جون به روز شدیم.خوشحال میشم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.ممنونم
عمه جون
9 اسفند 93 14:15
الهی فدای تکون خوردنات بشم من عزیزممممممم خدیجه جان به خودت برس تا وزن بگیری.... چیزای مقوی خیلی بخور...بچه از وجودت تغذیه میکنه بعدا خودت کم میاری... مهم وزن گرفتنت نیست مهم اینه که بدنت ضعیف نشه و بعدا با مشکل مواجه نشی...به فکر خودت باش
عباس پدر مهربان
10 اسفند 93 11:55
سلام ایا برای فرزند زیبایتان اسمی هم انتخاب کردهاید ؟ اسمی زیبا به برازندگی وجودش ، به زیبایی بهشت و جاودانگی ان
پری
12 اسفند 93 11:10
سلام مامان خدیجه.خوبی؟دخمل گلت خوبه؟دخترا معمولا بابایی میشن باباهم هم که عااااشق دختر.از الان خودتو واسه اومدن هوو آماده کن که دخترا بدجوری خودشونو تو دل باباشون جا میکنن
yas
24 فروردین 94 10:21
دخترت داره خودشو واسه باباش لوووووووس مي كنه . يه وقت حسودي نكني خديجه