دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

35 روزگی

1394/5/21 12:03
نویسنده : مامان خدیجه
206 بازدید
اشتراک گذاری

این اخرین عکسش امروز گرفتم لباساش اندازش نیست جوجه من هنوز کوچولو روز 30من وباباعلی بردیمش حموم کلی ترسیدیم اما هیجانش بیشتربود یک حالی داد امروز روز 35دخملم اشکش امروز دیدم الهی بمیرم وقتی خوابش میاد بی قراری میکنه درست درمون نمیخوابه باید راهش ببری نازش کنی تا بخوابه راستی یک ماهگی فاطمه جون بردم قد ووزن خداراشکر وزنش شده 3.800وقدش 53رشدش خوب بوده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پری
21 مرداد 94 14:41
سلاااام به فاطمه جون و مامان گلش.خسته نباشی مامان خدیجه.من فعلا پیش مامانم هستم ولی دلم میخواد کم کم برم خونه.تنهایی سخته نه؟همش میگم وقتی خدیجه تونسته منم میتونم.ماشالله دخترت نازه.خدا حفظش کنه.نه روز از دختر من بزرگتره.راستی قدش موقع تولد چقدر بود؟الهی شکر خوبم وزن گرفته.واسه دل دردش چی بهش میدی؟
خاله مریم جونی
21 مرداد 94 17:21
ای قربونش بره خاله اش که شبیه باباش شده علی وقتی کچل بود جیگرششششششششششششششششششششو بخورم تنهاتنها
نازی دو ستاره
21 مرداد 94 21:04
ماشالا هزاااار ماشالا به دخملت روز به روز داره خوردنی تر میشه
نسیم
22 مرداد 94 9:37
مبارکه. زنده باشه