دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

بدون عنوان

1395/1/22 5:16
نویسنده : مامان خدیجه
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم کوچولوی خوشگل من.

شاید الان که اینا رو میخونی خیلی هم کوچولو نباشی!! ولی برای من تو همیشه یه خانم کوچولوی ناز و دوست داشتنی هستی. یه خانم کوچولو که با تک تک سلولهام عاشقشم.

الان تو بعد از یه سلسله نق نق های طولانی آروم خوابیدی. مثل یه فرشته ناز و معصوم. نمیدونم وقتی میخوابی همه شیطنت ها و شرارت هات کجا میره!!!! کوچولوی نازم اگه گاهی عصبانی میشم و سرت داد میزنم منو ببخش. اگه گاهی صبرم تموم میشه و باهات بداخلاقی میکنم منو ببخش.

میخوام بدونی که من عاشقتم. عاشق فاطمه گلم. با تموم خصوصیاتی که داره. دختر کوچولوی شیطون و کم رو لووووس مامان. فدات بشم که انقدره لوسی. با کوچکترین اخمی لبهای خوشگلت رو بر میچینی و میزنی زیر گریه. آخه من چه جوری طاقت اشکات رو داشته باشم؟

فاطمه جانم وقتی بزرگ شدی همیشه اینو به یاد داشته باش که من همیشه کنارتم. دوست دارم باهام دوست باشی. دوست دارم همیشه حرف دلت رو اول از همه به من بگی. دلم میخواد من سنگ صبورت باشم.

یادت نره که من عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم
24 فروردین 95 11:16