دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

عسل مامان

1393/10/15 11:20
نویسنده : مامان خدیجه
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم یا اقا كوچولوي عزيزم

 

خداروشكر سه ماه اول تموم شد قربونت برم كه خوب چسبيدي به دل ماماني 

خداروشكر الان حالم خيلي بهتره و احساس خيلي خوبي دارم                   509.gif

 

 

دارم لحظه شماري ميكنم كه تكون هاتو احساس كنم واي چه لحظه شيريني totalgifs.com woopies gif gif 017.gif

 

البته تا حالا چند بار تكون احساس كردم ولي باروم نشده اخه هنوز زوده totalgifs.com woopies gif gif 001.gif

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مادرانه
19 دی 93 13:31
سلام تبریک میگم بهتون بابت وبلاگتون از شما دعوت میکنم از وبسایت مادرانه دیدن کنید و اگر صلاح دونستید لینک زیر رو با عنوان بارداری در قسمت لینک دوستان خودتون قرار بدید شما میتونید از مطالب سایت ما هم تو وبلاگتون استفاده کنید. با تشکر http://madaraneh.com/fa/content/cat/7.html
نسیم
21 دی 93 19:33
خاله قربونش بره عزیزم خدا رو شکر که هر دو خوبید
مامان پریسا و بابا مهرداد
25 دی 93 9:21
انشاله نی نی عزیزتون به سلامتی و شادی بیاد پیشتون و زندگیتون رو شیرین تر کنه عزیزم. برای منم دعا کنید خیلی بهش نیاز دارم