دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

دختربودن یعنی

1393/11/29 11:38
نویسنده : مامان خدیجه
1,499 بازدید
اشتراک گذاری

.دختر بودن یعنی دلواپس پدرشدن 
.دختر بودنغصه مادرو خوردن
.دختر بودنعاشق برادر بودن...
.دختر بودن یعنی پدرمادر برادر به جات تصمیم بگیرن
به جات زندگی کنن ولی باز تو راضی به ی غم کوچیک تو دلشون نباشی
.دختر بودن یعنی راحت اشک ریختن
.دختر بودنعاشق تنها تو خونه موندن
.دختر بودن یعنی همه رویاتو بزاری تو راه مدرسه
.دختر بودن یعنی نتونی حرف برادرتو زمین بندازی
.دختر بودن یعنی دنیا بایک نگاه سرد روسرت خراب میشه..
.دختر بودن یعنی ظریف بودن
حساس بودن اما پاش بیفته...محکم شدن...کوه شدن...
.دختر بودن یعنی آخرین نفر که سر سفره میشینه
.دختر بودن یعنی هیچوقت به ارث میراث فکرنکردن
.دختر بودن یعنی پیش مرگ مادر پدر شدن
.دختر بودن یعنی هرلحظه منتظر چرا؟ بودن
میخام بگم به سلامتی هرچی دختر که بخاطر آبروی خانوادش از رویاهاش گذشت...

وتقدیم به دختر نازخودم برای سلامتیش یک صلوات بفرستید

پسندها (2)

نظرات (7)

الهه
29 بهمن 93 12:20
سلام سلام
الهه
29 بهمن 93 12:23
سلام خدیجه جون خیلی دلتنگتم تو این روز بارونی هم خیلی دلتنگتم ای کاش از کمپین نمیرفتی.کلی نظر برات دادم ولی ارسال نمیشه گلم .وبلاگت عالیه عزیزم
ارمغان بهشت
29 بهمن 93 12:28
راستی با اجازه لینکتون کردم
پری
2 اسفند 93 12:04
سلام مامان خدیجه.خوبی عزیزم؟انگار دیگه نیومدی به تایپیک ما؟راستی چه خوب که جنسیت نی نی رو فهمیدی.یه دخمل ناناز حرکاتشو حس کردی؟من 17 هفته ام تمومه.یکی دو روزه احساس میکنم یه چیزی مثل حباب تو دلم میترکه.نمیدونم بهش اعتماد کنم یا توهم زدم!!!
مامان مبینا
5 اسفند 93 16:58
خدیجه جان سلام نینی خوبه؟خودت خوبی؟ از دور میبوسمتون
عباس پدر مهربان
6 اسفند 93 8:57
سلام گفته بودید سر بزنم اومدم. نمیدونم چی شده ( رو مطلب قفل گذاشتید ) ولی امید وارم همیشه خدا نگهدار شما و نینی کوچکتان باشد
yas
24 فروردین 94 10:53
اللهم صل علي محمد و آل محمد