دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

اولین تکون

1393/12/23 10:32
نویسنده : مامان خدیجه
254 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزيز دل ماماني
 
ببخش خيلي دير اپ ميكنم فدات بشم بخدا اين مدت خيلي گرفتار بودم 


ميخوام خاطرات اين چند وقت رو برات بنويسم +يه خاطر قشنگ ديگه كه براي هميشه تو ذهن من 

وبابايي جاودانه شد 


خوب اول خاطره قشنگ

 
عزيزدلم ماماني برات بگه كه هميشه دكترها ميگن ني ني 4ماه ونيم شد بايد تكونهاش رو احساس كني509.gif

من وبابايي هم كه لحظه شماري ميكردم 4 ماه ونيمم بشه

 البته گاهي يه چيزي رو احساس ميكردم ولي اينقدر

كوتاه بود كه باورم نميشد مثل يه لرزش كوچولو


اونشب دقيقا ساعت 08:35دقيقه من وبابايي كنارهم تلوزيون نگاه ميكرديم http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/



كه بابايي  دستشو رو شكمم گذاشت گفت راستي چرا 

ني ني تكون نميخوره تو كه 5 روز هم از 4ماه ونيم گذشتي 

منم گفتم نميدونم خودمم نگرانم در همون حال 

يهو احساس كردم يه چيزي تو شكممم يه دور كامل زد دوتا ضربه هم به دست بابايي زدي 

واي جيغ زدم خواستم به بابا بگم تو هم احساس كردي ؟!!!! 

كه بابا هم ازتعجب خشك شده بود وگفت واي خداي من دوتا ضربه به دستم خورده ومن

 تكونش رو كاملا حس كردم 
 

هردو شوكه شده بوديم خيييييييييييلي خوشحال شديم 


خداي مهربون رو هزار بار شكر كرديم 

اون شب تبديل به يكي از بهترين شبهايي شد كه با بابا كنارهم داشتيمhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

فدات بشم تو يه فرشته ايي عزيزم 0476.gif



اولين تكونت براي من وبابا به يه خاطره قشنگ به يه شب رويايي تبديل شد 

حتما حرفهاي منو بابا رو شنيدي وخواستي خوشحالمون كني totalgifs.com woopies gif gif 014.gif

تمام نيروت رو به كار بردي تا با اون بدن كوچولوت 

كش وقوسي به خوت بدي و بگي من هستم الههههههههههههههههههي فداي وجود نازنييت بشم 

عاشششششششششقتم هستي مامان وبابا 

از اون شب تا حالا چند بار ديگه تكون هاتو احساس كردم و از اينكه


 يه فرشته كوچولو كنار قلبم داره رشد ميكنه و تكون ميخوره دارم بال در ميارم
خدايـــــــــــــــــــــــــــا شكرت هزاران بار شكرت 1193378111-858.gif

 

 شكمم يه ذره بزرگ شده واطرافيان ميگن اصلا معلوم نيست بارداري

 

خوب ناردونه عزيزم مامان ديگه خسته شد

 

 فقط دعا ميكنم سالم باشي عزيزم

دوست دارم خيلي زيااااااااااااد

totalgifs.com woopies gif gif 007.gif

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

پری
24 اسفند 93 13:28
سلام مامان خدیجه.وااااااااای خدا جونم چه حس قشنگی.منم 4 ماه و نیم رو رد کردم اما هنوز خبری از تکون قابل توجه یا لگد نیست فکر کنم دخملم تنبله همش خوابه
yas
24 فروردین 94 10:16
خاطره قشنگي بود خديجه
عاطفه مامی آبتین
25 فروردین 94 16:04
عکسای جدید آبتین رو گذاشتم اینم به خاطر دوست عزیزم
سیمین گلی
14 اردیبهشت 94 9:17
سلام.چه خاطره جالبی. دلم خواست دعا کن منم این حس قشنگو تجربه کنم.