دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

بدون عنوان

1394/1/17 8:55
نویسنده : مامان خدیجه
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه كوچولوي پر طلايي مامان 

 

اين روزا حسابي شيطون شدي و هر روز بيشتر تكون ميخوري  

گاهي اينقدر شيطوني ميكني كه يهو مامان ميترسه 

بابا خيلي ذوق ميكنه ميگه هروقت تكون خورد زود بگو منم دستم 

رو بذارم رو شكمت ببينم دخمل

ناناس مون داره چكار ميكنه ؟!

 

عزيزم اين سايت رو امروز پيدا كردم خيلي جالب و سرگرم كننده است

عكس خودم وبابايي رو اپلود

كردم در اخر نشون ميده ني نيمون چه شكليه

خوب منم اينكارو كردم 

 اينم عكسي كه بهم داد واي قربونت برم يعني اين شكلي هستي

عسيسم خوشكل مامان 

خي

 

راستي اينم ادرس سايتش شايد كسي دوست داشته باشه 

http://makemebabies.com/

 

گلم یه وقتایی نگرانت میشم ولی تو وقتی با لگدای نازت به دلم ابراز وجود میکنی خیالم راحت میشه که حالت خوبهههههه                       

دیشب رفتم دکتر دکترگفت وزنم زیاد شده الان هفته 26وزنم شده 65 امسال عید خوبی نبود اصلا عید نبود نمیخوام ناراحتت کنم مادرجونی ونمیخوام خاطره بد زندگیم بنویسم اما میگم که یادم بمونه دایی حسن دوروز قبل عید فوت کرد واین داغ سنگینی برای ما تورا دوست داشت وهمیشه منتظر دیدنت بود حیف که نشد ببینتت

نفسم عمرم مامانی جون مواظب خودت باش من وبابایی منتظر بغل کردنتیم تو تیربیا بغلمون وخونمون روشن کن گلک مامان                                                                                                                                                                                      

پسندها (1)

نظرات (8)

عاطفه مامی آبتین
23 فروردین 94 11:41
دوست عزیزم روزتون مبارک امیدوارم فرزند سالم و زیبایی به دنیا بیارید خوشحال میشم به وب ما هم سری بزنید منتظرم
yas
24 فروردین 94 11:00
چه دختر نازي داري خديجه . حالا خيالت راحت باشه . هم خوشگله دخملت هم شيطون كه بدوني سالمه سالمه .
yas
24 فروردین 94 11:02
فوت برادرت رو هم تسليت مي گم خانومي . خدا بهت صبر بده . به خاطر ني ني گلت بيقراري نكن خانوم.
ستایش
24 فروردین 94 11:03
عزیییییییییییییزم خدا عموت بیامرزه ایشالا فم آخرت باشه بعد این شادی باشه خاله قربون لگدای دخترت بشه دیگه
ستایش
24 فروردین 94 11:13
ببخشید دایی حسن ((((( خدا داداش بیامرزه غم سنگینیه (
الهه
25 فروردین 94 12:01
سلام خیلی ناراحت شدم خبر فوت داداشت رو دیدم ایشالله غم آخرت باشه و خدا بهتون صبر بده
عمه جون
26 فروردین 94 0:17
الهی قربون این دختر خوشگل و شیطون بشه عمه
rozhina
11 خرداد 94 15:12
واااااااااااااااای چ دخمل نازی میشه خدیجه خانم. الهی خاله قربونش بره