دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

اولین نوار قلب نی نی

1394/2/16 7:51
نویسنده : مامان خدیجه
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پاكترين فرشته ي روي زمين 04

 

عزيز دلم الان ديگه 8 ماهه شدي وكلي براي منو بابا دلبري ميكني همه اش تكون ميخوري لگد ميزني

واي كه چقدر عاشق اين تكون خوردنت هستم

 كارم شده اين به شكمم نگاه كنم اخه 

وقتي تكون ميخوري از رو شكمم قشنگ معلومه 

خدارو هزار بار شكر نازنييم

 منو  بابايي براي اومدنت ثانيه هارو ميشماريم

مخصوصا بابا خيلي بي قراري ميكنه

ميگه اگه دخمل ناناسم به دنيا بياد ديگه سركار نميرم و همه اش نگاش ميكنم 

خانومي خوشكلم اين مدت همه اش درگير اماده كردن وسايل هات بودم وخودممم                          

بعضي چيزهارو برات درست كردم

 نميدونم چرا حوصله ندارم عكسهاشو بذارم

راستي فندوق كوچولوي شيطون اگه مامان رو ببيني دلت براش ميسوزه

حسابي سنگين شدم وشكمم گنده شدهtotalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg2c.gif

دست وپا و بينيم ورم داره خيلي نگران بودم

ولي ازم ازمايش گرفتن مشكلي نداشتم شكر خدا

ولي ديگه جرات نميكنم به نمكدان نگاه كنم اخه نبايد نمك بخورم

 طفلكي بابا خيلي هوامون رو داره همه اش به فكرمونه

خداروشكر من بهترين همسر دنيا رو دارم و تو

هم بهترين باباي دنيا رو داري اميدوارم هردومون قدرش رو بدونيم

خيلي توكارها كمك ميكنه 

منم همه اش نق ميزنم اونم صبورانه باهام كنار مياد

اخه خيلي ستگين شدم زود خسته وعصبي ميشم دست خودم نيست

عزيز دلم منو بابايي خيلي برات دعا ميكنيم انشا... صحيح وسالم بياي تو بغلمون 

عاشقانه دوست داريم عزيزتر از جانم خداي مهربون رو براي داشتنت روزي هزار بار شكر ميكنيم

خداي مهربون اين جوجوي كوچولومون  رو دست خودت ميسپارم مواظب هردومون باش

دیشب یعنی 15/2/94رفتیم درمانگاه ومن برای اولین بار رفتم نوار قلبت گرفتم خوشگل من نیم ساعت من بودم صدای قلب تو یک دکمه داده بودن که هروقت ضرباتت حس کردم اون فشار بدم نازنینم من از 48حرکت فقط 20را فهمیدم خانوم دکتر گفت بچه ات صحیح وسالمه وضمنا خیلی شیطون من وبابایی کلی ذوق کردیم مواظب خودت باش عسل مامان ودردونه باباtotalgifs.com sarah-kay gif gif 27.jpg

پسندها (1)

نظرات (3)

سیمین گلی
16 اردیبهشت 94 8:54
ان شالله سلامت باشین هر سه تون
عباس پدر مهربان
16 اردیبهشت 94 10:04
سلام نابرده رنج ، گنج میسر نمیشود . وقتی بگه بابا خستگیش در میره
عمه جون
20 اردیبهشت 94 9:40
انشاله گل دخترمون صحیح و سالم میاد بغلت عزیزم نگران نباش