دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

هفته 31بارداری

1394/2/13 10:25
نویسنده : مامان خدیجه
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم . سلام پاره تنم. سلام امید زندگیم. خوبی عزیزم؟! روزا میگذرن و تو بزرگ و بزرگ تر میشی. امروز وارد 31 هفتگی شدی. هشت  ماهگی ات مبارک عزیز دل مامان. 117.gif

خیلی لوس شدی بعضی وقتها اصلا تکون نمیخوری یا انقدر خودت سفت میکنی که مامان میترسه سیسمونیت خریده بودم مامان زهرا وبابا محمد برات لباس وعروسک اینا خریدن واوردن دستشون درد نکنه خاله مریمم برات یک عالمه عروسک خریده من وبابا علی قراربود برات اصلا عروسک نخریم اما نشدددددددد 2.gif

دلم برای دیدنت تنگه دیشب رفتیم امامزاده برای تو ونی نی زن عمو دعا کردم تو هم دعا کن خوشگل ناناس منtotalgifs.com jolie-tilibra gif gif 01.jpg

پسندها (3)

نظرات (0)