دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

پخش صدای قلب نازگلم

1393/10/30 11:53
نویسنده : مامان خدیجه
196 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه کوچولوپرطلایی مامان دیروز یعنی 29/10/93رفتم دکتر 

شکلک های محدثه

دکترگفت یک کیلو و200گرم وزن زیاد کردم جیگر مامان خداراشکر که بالاخره وزن گرفتی مامانی بخور تپل بشو دکترصدای قلب کوچولوت برام گذاشت کلی کیف کردم زدم زیرخنده که شما فرار کردی بعلهههههههههههههه دکترگفت شماالان مثل ماهی کوچولو هستی وفرار میکنی بعد یکربع گشتن پیدات کرد ومن دوباره صدای قلبت شنیدم اما دیگه نخندیم که فرار نکنی فدای بچه خجالتیم برم منشکلک های محدثه

خیلی خوشحالم که هستی وسالمی مامانی مواظب خودت باش  دکتربهم قرص مولتی ویتامین واهن دادگفت دیگه اسیدفولیک نخور

پسندها (2)

نظرات (4)

پریسا
30 دی 93 12:16
سلام ان شالله خدا نی نی تونو حفظ کنه به ما هم سر بزنید
نسیم
30 دی 93 12:54
خدا رو شکر عزیزم. خاله قربون خجالت کشیدنش
عمه نرگس
3 بهمن 93 1:26
الهی قربونت برم من وروجک عمه... تو دل مامانی سر میخوری ماهی من...
نگار
9 بهمن 93 0:53
سلام از کارهای نمدی من دیدن کنید دوست عزیز