دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

بدون عنوان

1393/11/11 13:01
نویسنده : مامان خدیجه
148 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

مادرم میگفت تا مادر نشوی حس آن را ندانی .... 
و چه کودکانه پرسیدم من : که چرا بهشت زیر پای توست؟ 
یاد دارم که چقدر او خندید 
سپس او گفت: بهشت هدیه ای بود از خدا بر من 
وقتی تو را در دل داشتم بهشت در دستانم بود و تو در جانم و روزی که تو چشم به جهان گشودی 
بهشت را با تمام بزرگی بر زمین نهادم و تو را عاشقانه در آغوش کشیدم فرزندم 
آری 
برای همین است که می گویند بهشت زیر پای مادران است

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (4)

نظرات (4)

محمد
11 بهمن 93 18:59
بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
نسیم
12 بهمن 93 11:47
جانم فدای مادر
عباس پدر مهربان
3 اسفند 93 13:01
سلام جدیدا 3 دنگ بهشت را زدن به نام پدر هایی که بچه داری و کار خونه میکنند
حمید
31 تیر 94 14:45
مطالب وبلاگت قشنگه !