دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

حرفهای بابایی

1393/11/14 12:31
نویسنده : مامان خدیجه
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی جوجوی بابایی niniweblog.comحالت  خوبه عسیسم می بخشید که دیر برات یادداشت گذاشتم اینترنت دم دست نداشتم ولی خودت و مامانتو خیلی دوست دارم niniweblog.comنوزده هفتگیتو بهت تبریک میگم دوس دارم جوجوی خوبی باشی و مامانتو اذیت نکنی هر چند تا حالاشم اذیت نکردی  دیروز که حسابی بارون و همراش برف بارید جای تو خالی کوکو لوی بابا من و مامانی زیر بارون پیاده روی کردیم امیدوارم تو اذیت نشده باشی

niniweblog.com

هر چی به مامانت میگم از زبون منم برا بچمون بنویس نمینویسه میگه باید خودت بنویسی

دوس دارم جنسیتت رو بدونم تا با مامانی بریم بازار وسایلاتو برات خرید کنیمniniweblog.comخوشگل بابا من و مامانی بی صبرانه منتظر بدنیا اومدنتیم تا روی ماهتو بوسه بارون  کنیم niniweblog.com دوست دارم ماچ بوووووووووووووووووووووووووووووس    جوجوی نازم دوست دارم فعلا خدانگهدار

پسندها (4)

نظرات (2)

عمه نرگس
16 بهمن 93 17:21
بابای با احساس انشاله نینی هم به سلامتی میاد و دنیاتونو پر میکنه از شادی بیا عمه جون همه منتظرتن
مامان امیرعلی
19 بهمن 93 7:23
سلام اره ناخواسته بود اما وقتی فکر کنی خدا اینطوری خواسته برات اروم میشی...