دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

باتو مادر میشوم

1393/11/19 11:13
نویسنده : مامان خدیجه
205 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com jolie-tilibra gif gif 08.jpg

 

عاقبت در یک شب از شبهای دور                     کودک من پا به دنیا می نهد

ان زمان بر من خدای مهربان                          نام شورانگیز مادر می نهد

ان زمان طفل قشنگم بی خیال                         در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پاک یاس ها                       در مشام جان من پیچیده است

ان زمان دیگر وجودم مو به مو                      بسته با هستی طفلم می شود

ان زمان در هر رگ من جای خون                   مهر او در تار و پودم  می شود 

می فشارم پیکرش را در برم                          گویمش چشمان خود را باز کن 

همچو عشق پاک من جاوید باش                     در کنارم زندگی اغاز کن  

میگشاید نور چشمم دیدگان                            بوسه ها از مهر بر رویش زنم

گویمش اهسته ای طفل عزیز                        می پرستم من تو را مادر منم  62.gif

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مبینا
5 اسفند 93 0:05