دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

هفته نوزدهم دردونه

1393/11/14 12:23
نویسنده : مامان خدیجه
143 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام جوجوی مامان ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤چطول مطولیبغل خوبی نی نی منniniweblog.com جات که خوبه عزیزم اذیت نشی یه موقعابرو  عزیز دلم تو اینترنت خوندم الان وزن كودك شما حدود 260 گرم و اندازه او حدود 15 سانتيمتر (تقريبا اندازه يك كدوسبز كوچك) مي باشد. ناز من❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

امروز شدی19 هفتهniniweblog.com عزیز دلم ایشالله 19 سالگیتو تبریک بگم عزیزم

مامان جون چرا یه تکون نمیخوری مامان برات کیف کنه خیال باطل عیب نداره مامانی دنیا اومدی تلافی میکنم اینقدر ببوسمت خیس آب بشیniniweblog.com 

عزیزم دیشب بابایی در مورد وبلاگت ازم سوال پرسید منم گفتم خودت باید بخونیniniweblog.com

من بهت نمیگمنیشخند اونوقت گفتش خوب لااقل جای منم با بچمون حرف بزن منم گفتم خودت باید بیای واسش بنویسیniniweblog.com  حالا هم بابای میخواد خودش واست بنویسه قلب 

دوست دارم عزیزم هم تو رو هم بابایی رو  می بوسمت هوار تا ماچ

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مــــامــــانی
15 بهمن 93 12:18
سلاااااااااااام مامان خدیجه خوبی؟ کوچولوت خوبه؟ عزیزمه.. انشالله که به زودی بیاد بغلت عزیزم... دوست داشتی به وبلاگ منم بیا
مامان فرنيا
15 بهمن 93 15:01
سلام مامان كوچولو ميگم كوچولو چون چندماه ديگه مانده كه ني ني ات بدنيا بياد ممنون پيبش ما امدي هنوز معلوم نشده ني ني چي است؟گل دختره است يا شازده پسر؟ انشالله هميشه شاد باشيد
عمه نرگس
16 بهمن 93 17:18
عزیزمممممممم قربونت برم نازدونه من که داری ماشاله تند تند بزرگ میشی
متینا
29 بهمن 93 14:19
سلام خدیجه جان مبارکت باشه .ممنون من رو به وبلاگت دعوت کردی.ایشالا به زودی دخمل کوچولوت بیاد تو بغلت و برات شیرین زبونی کنه.برای من و سمیرا و ماهان و فاطمه و الهه و نازنین و خلاصه همه بچه های فیروز هم دعا کن زود تر این روز هارو تجربه کنیم.برای حاجت روایی هممون صلوات