دردونه فاطمه خانومدردونه فاطمه خانوم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
فریماه دردونه من وباباییفریماه دردونه من وبابایی، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات دردونه من وباباعلی

سه ماهگی

1394/7/26 10:19
نویسنده : مامان خدیجه
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل مامان این روزها خیلی شیطون شدی صداهای عجیب درمیاری خودت ذوق میکنی من وبابایی کاملا میشناسی سخت میخوابییییییییییییییییییییی وای

تو سه ماهگی رفتیم مشهد پابوس امام رضا بابا هم تو را برد توی حرم چسبوند به ضریح طرف زنونه خیلی شلوغ بود من نتونستم ببرمت

خبر دیگه بردمت شیر خوارهای حسینی الهی فدات بشم لباسات بزرگت اما خیلی بهت میاد

جدیدا انگشتات دونه دونه میزاری دهنت مثل سوت زدن وشروع میکنی به خوردن اینم دوتا عکس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیم
30 مهر 94 12:46
زنده باشی عزیزم
✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
12 آذر 94 23:19
سلام عزیزم دخترنازی داری ماشالله خیلی خوردنیهآرنیکای منم 4 ماهشه خوشحال شدم از آشناییتون به ما هم سر بزنید